20.12.10

Legend of the Guardians

Multikas. Täiesti vapustavalt tehtud. Seekord on peategelasteks kakud ja ma olin filmi vaadates hämmingus tegelaste detailsusest.
Lugu ise on lihtne- hea ja kuri on vastastikku ning peategelane päästab päeva. Lihtne, natuke segane. mul on tunne nagu mõned asjad jäid lahti seletamata, aga täiesti rabav teostus. Seega soovitan vaadata. Muide, see läks lastele rohkem peale kui Rapuntsel, mis neid kergelt tüütama hakkas lõpu poole. 8 ja 9 aastane tüdinesid kiiremini kui 10 aastane (kes pool filmi lihtsalt maha magas ;) )

Mul on viimasel ajal filme vaadates tunne, et näitlejad ja lugu ise ei mängi enam nii suurt rolli kui just kujundus. Lood on tõenäolsielt kõik lihtsalt ära räägitud ja midagi uut on raske välja mõelda. Kuid.. see eest annab kõvasti mängida sellega millised on detailid, mida vaataja näeb ja kuidas ta saab avastada väikeseid detaile.
Loomulikult siia juurde ka 3D võlud- mis mind isiklikult suht külmaks jätavad. Samas mu lapsed on sellest täiesti sillas.


No comments:

Post a Comment