30.12.09

Twilight


Film, mille menust ma enne selle vaatamist aru ei saanud. No kui põnevad võivad olla filmid vampiiridest? Mitte väga- igatahes mitte minu jaoks.
Ma ausaltöeldes pidasins eda filmi sarnaseks Sõrmuste isanda ja Harry Potteriga.
Õnneks see polnud seda. Eelnimetatud filmid ei tekita minus mingeid tundeid. Mind jätavad need täiesti külmaks.
Aga Twilight.. Ma olin võlutud umbes sellest hetkest peale kui vampiirid välja ilmusid. Sinnamaani ei osanud ma midagi oodata ega ka arvata.
Aga sealt edasi... ma olin lummatud. Samamoodi lummatud nagu minu 10 aastane tütar. Me mõlemad oleme seda filmi vaadanud praeguseks juba kümmekond korda. Kõigepealt muidugi mõlemad üksi ja siis koos ja siis veel kõige väiksemale lapsele näidates. Praeguseks on film mul peas. Loomulikult aitab kaasa ka raamatu lugemine. Olgem ausad.. raamat ons iiski põnevam kui film. Film ei suuda edasi anda kõike seda, mida autor raamatus kirjutanud on. Kuid, seal on nii mõndagi. Seal on see mõte..
Ma ei oskagi väga täpselt seda kõike seletada. See on lihtsalt eriline. Soovitan kindlasti kõikidele teismelistele tüdrukutele ja kõigile, kes janunevad armastuse järgi.

http://www.youtube.com/watch?v=S2T7d8j6I5I

No comments:

Post a Comment